Завдання до практичної частини курсу (6 год.)

та самостійної роботи (12 год.)

Викладач – Чепіженко Вадим Віталійович*

 

*завдання за частиною І. В. Нємченко див. відповідно: ІНДЗ: Нємченко І. В.

 

Всі матеріали для оцінювання надсилати на електронну адресу Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. («Вадим Віталійович Чепіженко») або до групи в Telegram «Історія середніх віків» (https://web.telegram.org/#/im?p=g332057801)

 

Завдання

Термін виконання

1

Заповнити та надіслати в електронному форматі контурну карту «Великі географічні відкриття»:

Позначити на карті чотири подорожі Христофора Колумба, подорожі БартоломеоДіаша, Васко да Гами, навколосвітню подорож ФернанаМагелана, подорожі ПедруАлварешаКабрала, Васко Нуньєса де Бальбоа та Джона Кабота

Легенда: порт з якого вийшли кораблі, маршрут, основні зупинки, відкриття

20.03.20

2

За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина І: Навчально-методичний посібник (для студентів історичного факультету) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2017. – 238 с.

опрацювати тексти до практичного заняття «Гуманізм та Реформація в Німеччині І пол. XVIст.» (тематика практичного на с. 78 питання 1-3, тексти на с. 86 – 129)

25.03.20

3

За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина ІІІ: навч.-метод. посіб. (для студентів факультету історії та філософії) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2019. – 144 с.

опрацювати тексти до практичного заняття «Політичні ідеї Нікколо Макявеллі» (с. 8 – 43).

27.03.20

4

Порівняйте твори Еразма Ротердамського «Виховання християнського державця» (с. 112 – 119 навч.-метод. посіб. частина І) та НікколоМак’явеллі «Державець» (с. 28 – 39 навч.-метод. посіб. частина ІІІ). Напишіть коротке аналітичне есе[1] обсягом до 3 сторінок з аналізом порівнюваних текстів.

01.04.20



[1] Есе – твір-міркування невеликого обсягу з вільною композицією, що виражає індивідуальні враження, міркування з конкретного питання, проблеми й свідомо не претендує на повноту й вичерпне трактування теми. Головна місія та мета есе – це самостійне бачення студентом проблеми, питання, теми на підставі опрацьованого матеріалу та аргументів, у відповідності до обраного підходу, стилю тощо. 

1

Заповнити та надіслати в електронному форматі контурну карту «Великі географічні відкриття»:

Позначити на карті чотири подорожі Христофора Колумба, подорожі БартоломеоДіаша, Васко да Гами, навколосвітню подорож ФернанаМагелана, подорожі ПедруАлварешаКабрала, Васко Нуньєса де Бальбоа та Джона Кабота

Легенда: порт з якого вийшли кораблі, маршрут, основні зупинки, відкриття

20.03.20

2

За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина І: Навчально-методичний посібник (для студентів історичного факультету) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2017. – 238 с.

опрацювати тексти до практичного заняття «Гуманізм та Реформація в Німеччині І пол. XVIст.» (тематика практичного на с. 78 питання 1-3, тексти на с. 86 – 129)

25.03.20

3

За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина ІІІ: навч.-метод. посіб. (для студентів факультету історії та філософії) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2019. – 144 с.

опрацювати тексти до практичного заняття «Політичні ідеї Нікколо Макявеллі» (с. 8 – 43).

27.03.20

4

Порівняйте твори Еразма Ротердамського «Виховання християнського державця» (с. 112 – 119 навч.-метод. посіб. частина І) та НікколоМак’явеллі «Державець» (с. 28 – 39 навч.-метод. посіб. частина ІІІ). Напишіть коротке аналітичне есе[1] обсягом до 3 сторінок з аналізом порівнюваних текстів.

01.04.20



[1]Есе – твір-міркування невеликого обсягу з вільною композицією, що виражає індивідуальні враження, міркування з конкретного питання, проблеми й свідомо не претендує на повноту й вичерпне трактування теми. Головна місія та мета есе – це самостійне бачення студентом проблеми, питання, теми на підставі опрацьованого матеріалу та аргументів, у відповідності до обраного підходу, стилю тощо.