III курс:

Історія міжнародних відносин. 1. Зовнішня політика античних країн Середземномор’я (за вибором); 2. Зовнішня політика середземноморських країн Європи (за вибором).

IV курс:

с/к «Зовнішня політика Англії». 1. Розповісти про країну Європи другої половини XVI ст. (за вибором); 2. Розповісти про європейські династії другої половини XVI ст.; 3. Підготувати бібліографію з історії зовнішньої та внутрішньої політики країн Європи другої половини XVI ст.

Увага! Наступні завдання див. нижче. До того ж, слідкуйте за завданнями від О. Б. Дьоміна на Google Сlassroom. Пошта викладача: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.

Завдання для аспірантів.

Шановні аспіранти!

Ми почали роботу. Отже завершимо її!

Надішліть тексти своїх тез доповідей один одному. Добре ознайомтесь із ними. Після цього кожен повинен надіслати своєму колезі чи колежанці по одному запитанню до кожного реферату.

Потім в залежності від перебігу характеру занять відповіді будуть подані усно чи письмово.

Бажаю успіху, О.Б. Дьомін.

 

Курс «Історична хронологія» (ІІ курс).

Шановний 2 курс! Завдання для індивідуальної роботи по «Історичній хронології».

На 60 балів зробити 3 завдання:

а). Написати реферат – від 5 до 30 балів

б). подати рішення двох задач із визначення дати Пасхи – від 10 до 15 балів

в). прийняти участь у формуванні бібліотеки електронних текстів з історичної хронології: надіслати електронні версії 2 книжок, 2 статей або 1 нижки та 1 статті – від 10 до 15 балів.

 

Завдання а). Теми рефератів:

  1. 1.Створення календаря у пізньому палеоліті.
  2. 2.Календарі епохи неоліту та енеоліту.
  3. 3.Календарі Давнього Єгипту.
  4. 4.Календарі Давньої Вавілонії.
  5. 5.Календарі зороастрійців.
  6. 6.Календарі Давнього Ізраїлю.
  7. 7.Календарі Аравійського півострова до прийняття ісламу.
  8. 8.Календарі Ефіопії.
  9. 9.Календарі держави Олександра Македонського.
  10. 10.Календарі царського Риму.
  11. 11.Календарі народів середньої Африки.
  12. 12.Календарі раннього середньовіччя Європи (V-XI ст.)
  13. 13.Календарі Європи ХІІ-Х VІ ст.
  14. 14.Календарі давніх слов’ян (до Х ст.)
  15. 15.Календарі народів Південної Америки.
  16. 16.Календарі народів Сибіру.
  17. 17.Календарі народів Середньої Азії.
  18. 18.Календарі Давньої та середньовічної Індії.
  19. 19.Календарі Японії (до ХХ ст.)
  20. 20.Календарі народів Австралії
  21. 21.Календарі індіанців Північної Америки.
  22. 22.Історія календаря революційної Франції.
  23. 23.Календарі українського календаря XV-XXI ст.)

 

Завдання б) Визначення дати Пасхи.

За формулою розрахувати дату 2020 р. (див. Каменцева Е.И. Хронология. М., 1967. С. 102-105).

За її прикладом визначити дату Пасхи будь-якого року ХІХ ст. (кожному студенту обрати один рік ХІХ ст. і не повторюватись)

 

Завдання в) Знайти в Інтернеті та завантажити книги та стаття (див. на початку), присвячені тематиці хронології. Бажано робити це завдання на початку роботи для ознайомлення із літературою.

 

Остаточне підведення результатів буде залежати від перебігу характеру учбового процесу. 40 балів можна буде отримати або при усному опитуванні, або поданням конспекту сторінок із описом свят ( з обов’язковим вказанням вихідних даних книжки та сторінок) із 2-3 книжок з етнографії або просто книжок про народи світу із розрахунку 10-15 балів за конспект.

 

Бажаю успіху. О.Б. Дьомін.

 

С/к «Зовнішня політика Англії» ІІ курс.

Шановні студенти!

Після ознайомлення із запропонованими роботами по темі спецкурсу зробіть невеликий конспект однієї статті.

Потім складіть хронологічну таблицю з історії Англії часів правління королеви Марії Тюдор, королеви Єлизавети Тюдор і короля Якова І (Джеймса І).

Нарешті, підготуйте реферат (8-10 стр.) з історії другої половини ХVI ст. за темами:

  1. Шотландія за часів правління Марії Стюарт.
  2. Релігійні війни у Франції.
  3. Нідерландська революція.
  4. Німецькі землі між католиками і протестантами.
  5. Польська експансія на Схід.
  6. Московія від Івана ІV до епохи самозванців.
  7. Турки у Центральній та Східній Європі.

Потім, у залежності від перебігу учбового процесу підведення підсумків у будь-якому форматі.

 

Бажаю успіху, О.Б. Дьомін.