Завдання до практичної частини курсу (6 год.)
та самостійної роботи (12 год.)
Викладач – Чепіженко Вадим Віталійович*
*завдання за частиною І. В. Нємченко див. відповідно: ІНДЗ: Нємченко І. В.
Всі матеріали для оцінювання надсилати на електронну адресу Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. («Вадим Віталійович Чепіженко») або до групи в Telegram «Історія середніх віків» (https://web.telegram.org/#/im?p=g332057801)
№ |
Завдання |
Термін виконання |
1 |
Заповнити та надіслати в електронному форматі контурну карту «Великі географічні відкриття»: Позначити на карті чотири подорожі Христофора Колумба, подорожі БартоломеоДіаша, Васко да Гами, навколосвітню подорож ФернанаМагелана, подорожі ПедруАлварешаКабрала, Васко Нуньєса де Бальбоа та Джона Кабота Легенда: порт з якого вийшли кораблі, маршрут, основні зупинки, відкриття |
20.03.20 |
2 |
За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина І: Навчально-методичний посібник (для студентів історичного факультету) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2017. – 238 с. опрацювати тексти до практичного заняття «Гуманізм та Реформація в Німеччині І пол. XVIст.» (тематика практичного на с. 78 питання 1-3, тексти на с. 86 – 129) |
25.03.20 |
3 |
За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина ІІІ: навч.-метод. посіб. (для студентів факультету історії та філософії) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2019. – 144 с. опрацювати тексти до практичного заняття «Політичні ідеї Нікколо Мак’явеллі» (с. 8 – 43). |
27.03.20 |
4 |
Порівняйте твори Еразма Ротердамського «Виховання християнського державця» (с. 112 – 119 навч.-метод. посіб. частина І) та НікколоМак’явеллі «Державець» (с. 28 – 39 навч.-метод. посіб. частина ІІІ). Напишіть коротке аналітичне есе[1] обсягом до 3 сторінок з аналізом порівнюваних текстів. |
01.04.20 |
[1] Есе – твір-міркування невеликого обсягу з вільною композицією, що виражає індивідуальні враження, міркування з конкретного питання, проблеми й свідомо не претендує на повноту й вичерпне трактування теми. Головна місія та мета есе – це самостійне бачення студентом проблеми, питання, теми на підставі опрацьованого матеріалу та аргументів, у відповідності до обраного підходу, стилю тощо.
1 |
Заповнити та надіслати в електронному форматі контурну карту «Великі географічні відкриття»: Позначити на карті чотири подорожі Христофора Колумба, подорожі БартоломеоДіаша, Васко да Гами, навколосвітню подорож ФернанаМагелана, подорожі ПедруАлварешаКабрала, Васко Нуньєса де Бальбоа та Джона Кабота Легенда: порт з якого вийшли кораблі, маршрут, основні зупинки, відкриття |
20.03.20 |
2 |
За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина І: Навчально-методичний посібник (для студентів історичного факультету) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2017. – 238 с. опрацювати тексти до практичного заняття «Гуманізм та Реформація в Німеччині І пол. XVIст.» (тематика практичного на с. 78 питання 1-3, тексти на с. 86 – 129) |
25.03.20 |
3 |
За посібником: Нємченко І. В. Історія країн Західної Європи доби пізнього середньовіччя. Частина ІІІ: навч.-метод. посіб. (для студентів факультету історії та філософії) / І. В. Нємченко, В. В. Чепіженко. – Одеса: ОНУ, 2019. – 144 с. опрацювати тексти до практичного заняття «Політичні ідеї Нікколо Мак’явеллі» (с. 8 – 43). |
27.03.20 |
4 |
Порівняйте твори Еразма Ротердамського «Виховання християнського державця» (с. 112 – 119 навч.-метод. посіб. частина І) та НікколоМак’явеллі «Державець» (с. 28 – 39 навч.-метод. посіб. частина ІІІ). Напишіть коротке аналітичне есе[1] обсягом до 3 сторінок з аналізом порівнюваних текстів. |
01.04.20 |
[1]Есе – твір-міркування невеликого обсягу з вільною композицією, що виражає індивідуальні враження, міркування з конкретного питання, проблеми й свідомо не претендує на повноту й вичерпне трактування теми. Головна місія та мета есе – це самостійне бачення студентом проблеми, питання, теми на підставі опрацьованого матеріалу та аргументів, у відповідності до обраного підходу, стилю тощо.